سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----32030---
بازدید امروز: ----1-----
بازدید دیروز: ----1-----
قم - نگاهی دیگر

 

نویسنده: علی توسلی
شنبه 87/8/18 ساعت 11:27 صبح

 

 

وقتی صداش در گوشم پیچید احساس کردم خیلی وقت است که دلم  تنگ شده وقتی گفت صدق الله العلی العظیم دلم می خواست از جلسه بروم بیرون و در آغوشش بگیرم  تا قلبم آرام شود اشک توی چشمهام جمع شده بود احساس می کردم به آهنگش و آغوشش نیاز دارد احساس تشنگی داشت مرا  می کشت احساس غربت و دوری حسرتها را در دلم می کاشت.

رجال لا تلهیهم تجارت و لا بیع عن ذکر الله

(مردانی که تجارت و خرید و فروش آنان را از یاد خدا غافل نمی کند)

چند سال پیش آیت الله ... می گفت سعی کنید با قرآن انس بگیرید در آغوشش بگیرید آن را بو کنید روی سینه قرارش دهید صفحات آن را به گونه هایتان بچسبانید به هر وسیله ای که شده به آن نزدیک شوید.

حس کنید قرآن فقط برای شما نازل شده و فقط خدا با تو حرف می زند و روی سخنش با کس دیگری نیست سعی کنید زبان خودتان را در قرآن بیابید می گفت کاری کنید روزی که پیامبر در محضر خدا شکایت می کند:

یا رب ان قومی اتخذوا هذا القرآن مهجورا

( یعنی : خدایا قوم من این قرآن را مهجور کردند)

قرآن زبان بازکند و بگوید این رفیق من بود ما با هم انس داشتیم

 

خدای من زندگی امروزه من فرصت سر زدن به خودم را خیلی کم کرده و احساس یک مسابقه دو را در من ایجاد کرده است که سراسر دویدن برای پر کردن چاله هاست ولی چاله های دلم هر روز تازه تر و عمیق تر می شود

 

خدایا فعلا  توفیق قرائت بعد انس بعد فهم بعد معرفت و در نهایت شفاعت قرآن را عنایت فرما

 

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • تصمیم
    سفرنامه حج(1)
    دلم تنگ شده
    ریگ و کفش
    مقام بحث
    حکایت تکرار تلخ اندیشه
    زیبا هوای حوصله ابری است
    مصیبت سینما
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •